Äntligen fredag!

Och jag studsar hem från bussen, lycklig för att det är helg, när jag möter min granne;

 ”Är du hemma redan?”
”Jaa, jag slutade tidigare!”
”Asså, jag var ironisk…

..klockan är fem, Sofia!”


 Eh, säger en del om hur dåligt schema vi har.. :D

Hursomhelst är det så underbart att det är helg nu! YES. Härligt!
Ikväll blir det skumm-grejen med Anna (och tretusen andra). Och imorrn ska väl jag, liksom resterande Uppsalabor, ut på kulturnatten.

Förhoppningsvis hinner jag med lite mys och gos däremellan;

80952-144

God helg!

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Lovisa

där har du bloggadressen :)

Postat av: danne

Här kommer en kommentar!
Ditt schema verkar inte vara någon höjdare.
Men av egen erfarenhet vet jag att du inte har svårt för att säga vad du tycker om saker å ting(inget negativt vid vissa tillfällen), så du kan säkert ordna upp detta också.


/danne

/danne

2006-09-10 @ 14:30:31
Postat av: Sofia

Åh, Danne! :D Tror du verkligen att jag kan fixa till vårt schema? Du är för söt!! (Fast jag lyckades ju iof övertala Larnemark om Schindlers list, så vem vet.) Tänk om jag så mäktig som du tror att jag är.. Världen får akta sig! ;D

2006-09-10 @ 15:05:17
URL: http://litenfotar.blogg.se
Postat av: greta

tack för kommentaren. det värmer mycket när folk bryr sig.

2006-09-10 @ 20:23:47
URL: http://gretasliv.blogg.se
Postat av: gunnel

visst var det kul i skummet! Förutom att ja tappade bort dig efter ett tag.. hoppas du kom hem ordentligt :P

2006-09-11 @ 09:16:37
Postat av: Sofia

Uppföljning av schema-dramat, oktober. Okej, Danne. Jag lyckades faktiskt! Numera slutar vi tre på fredagar. (Shiit, jag borde bli nästa president i Amerika.)

2006-11-09 @ 22:02:31
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback