Kvällsnjutningar

Har du inte heller lust att göra läxorna i kväll? Eller engagera dig i valvakan, eftersom det går som det går ändå? (Man ska väl inte spekulera, men visst blåser det högervindar?)
Eller laga middag? Eller städa? Eller överhuvudtaget vara duktig och nyttig?
Då tycker jag att du ska passa på att njuta lite. Här kommer några blygsamma förslag på kvällsnjutningar som jag verkligen rekomenderar:


80952-154 80952-153 80952-152

Croissanter!
Tänk dig en varm, chokladfylld croissant, med ett tunt lager av florsocker ovanpå. Oh my! 
Jag fick faktiskt ett par i morse, alldeles självbakade. Och tur var väl det, så att jag inte förgicks av croissantlängtan. 

 80952-156 80952-160

Film!
Jag älskar film! En annan värld, ett gott skratt, en vacker historia, ett tidsfördriv, en hobby. Det kan vara så mycket. Och film och umgänge, det är ju det söndagskvällar är till för, inte läxläsning!

80952-161

Vänner!
Mys och gos och bus och prat. Sånt man behöver ladda upp med innan nästa vecka tar fart.

80952-159

Bad!
Jag vet att ni vet att jag älskar att bada, men det kan inte hjälpas, det är nästan en söndagstradition för mig. ÅH, om man ändå hade ett par timmar över (och ett par hundra tusen, så att man kunde införskaffa ett sånt här badkar..).


80952-157

Te!
Den absolut billigaste, enklaste och minst tidskrävande njutningen. Men ack så god!

Njut mera!

//Sofia


Kommentarer
Postat av: FRUKT!

kolla på sidan, mycket bättre nu.

Postat av: Lisen

Najs inlägg!

2006-09-19 @ 15:53:20
Postat av: Ellie

Vem tog bilden på oss? Hade vi självutlösare? Har glömt :S

2006-09-21 @ 15:15:40
Postat av: Sofia

Haha, det var min mamma som tog den! Härlig, inte sant?

2006-09-27 @ 19:10:25
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback