Ännu ett trevligt tillskott på Katte


Godkväll käre läsare! Den här dagen har det hänt en del saker:

De enda jag inte var särskilt förtjusta i i min klass slutade och ersatter av ett par helt okej killar!

Jag har fixat uppsjungnigstid för kammarkören!

Jag kom på att jag tycker gymnasiet är kul. Inte bara okej, utan verkligen kul!

Familjen med barnvaktsbehov ringde och jag ska vakta små barn och bli rik på måndagar!

Och sen, eh, jag säger såhär: Grattis Gunnel!

Sist men inte minst: Hannah bytte till..surprise.. Katte!


Visst är det komiskt? Nu har alla mina bästisar bytt till Katte! Utom Gunnel, men alla mina Balderbästisar! Jag och Hannah från Rosendal och Anna från Boland. Elin var den enda som valt Katte från början...
Men jaälskare! Det känns så bra, alla fyra samlade på denna superskola! Välkommen i klubben, kära kusin. :D

Och något annat jag älskar, Hannahs kommentar om bytet i måndags: "Katte känns som ett stort tryggt monster som kommer och vill äta upp en..." 
Okeej, ett stort, tryggt monster?!  Sköning!


De nyaste tillskotten i Kattes repertoar:

80952-87

Och så WetterZetter, förstås:

80952-63

Together we're gonna ruuule the schoooool!

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men Katte ÄR ett stort tryggt monster. Jag orkade inte kämpa emot :)
Sjukt smickrande bild på mig föresten.

2006-08-29 @ 22:11:59
Postat av: Elin

Bra att du slår ett slag för Vänskapen!
ALL BERÖRING ÄR BRA BERÖRING!

Postat av: gunnel

tackar så mycket ^^
hoppas detr löser sig nu bara..
pussar o kramar !

2006-09-01 @ 23:33:48
Postat av: jeanpierre

hannah ägde som bytte för nu fick jag gå på jo :)
förresten ska jag också söka till kammarkören...
vilken stämma är du?

2006-09-03 @ 23:11:08
Postat av: jeanpierre igen

&, lycka till förresten.

2006-09-03 @ 23:11:31
Postat av: Sofia

Vad bra att du kom in på Jo!
Jag är andrasopran. Jag tänkte söka till devisa också..
Lycka till själv!

2006-09-04 @ 18:37:20
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback