Here comes the sun


Oho! I helgen var jag på ett mycket trevligt besök till Lolland.

Hannah och jag gjorde lite allt möjligt. Vi pratade, badade, lyssnade på Beatles och Paul Simon, drack citronte, åkte båt, såg på "Brokeback Mountin", busade och planerade så det stod härliga till.
Vi ska nämligen till Skottland! Typ nästa sommar, men ändå.. :)


80952-116

Båtbrudar..


80952-118

Skönaste lillkusinen i fartvinden!



Väl hemma i Uppsala tog vi oss ett dopp i Hannahs jacuzzi.

 


Ni vet när man hör en låt som man tycker jättemycket om, men som man inte kan placera? "Here comes the sun" var en sån låt för mig. Så gissa hur glad jag blev när pappa sa att George Harrison hade skrivit den. "Åh, nån jag känner till!" Och sen blev det ju bara ännu bättre av att den fanns med på samlingsskivan med Beatles som gick varm hos Hannah i helgen. Jag har hittat den! :D



 Here comes the sun, do do do do Here comes the sun, and I say it's all right  Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here  Here comes the sun, do do do do Here comes the sun, and I say it's all right  Little darling, the smiles returning to the faces Little darling, it seems like years since it's been here  Here comes the sun, do do do do Here comes the sun, and I say it's all right  Sun, sun, sun, here it comes Sun, sun, sun, here it comes Sun, sun, sun, here it comes Sun, sun, sun, here it comes Sun, sun, sun, here it comes  Little darling, I feel that ice is slowly melting Little darling, it seems like years since it's been clear  Here comes the sun, do do do do Here comes the sun, and I say it's all right


80952-122

Tillsist vill jag bara säga att te är min passion.

Drick mycket te och umgås med såna du gillar! :D

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Lollboll

little darling.. Tokmysig helg alltså :)

2006-08-14 @ 20:47:19
Postat av: Erik

Lillkusinen är så gott som lookalike med http://jallrud.blogg.se i a f på denna bild...

Postat av: emma

Älskar den där låten!!! :D

2006-08-16 @ 15:24:01
URL: http://duvetvem.blogg.se
Postat av: Elin

"Vi har matat MVGplus full med nya funktioner och det är nu en fullvärdig community där du kan skapa dig ett eget litet krypin. Personlig sida, fotoalbum, chat, egen gästbok och forum är bara några av de funktioner som du nu har att tillgå på MVGplus.com." nästa captribe?

2006-08-16 @ 19:03:57
URL: http://weelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback