Imorgon ska det ske


Ohh. Nervös och förväntansfull! Imorgon ska det ske. Imorgon börjar gymnasiet. Jag har svårt att fatta det. Imorgon!
Det ska bli så kul! Att träffa människor som man inte sett på hela sommaren och se sin nya klass.
Jag ser verkligen fram emot att börja! Jag som alltid trott att jag skulle ha värsta paniken.. Och nu känns det bara bra. Lite pirrigt, men mest roligt.


Helgen har förutom gymnasiefunderingar innehållit en hel del kul och en massa mys.

Extrem-mys med Ester och Anna i fredags. Det är sällan man mår så bra som när man sitter med en ångande tekopp i handen,  har tända ljus på bordet och underbara vänner bredvid sig. Och lite Simon and Garfunkel i bakgrunden, förstås.

 

Att träffa folk på kräftskivan i lördags var verkligen kul! Särskilt my darling Gunnel, såklart, även om alla var trevliga. Tack Anna för ett bra initiativ och vad kul att det verkligen blev av!

Och idag träffades jag, Anna och Elin för sista gången innan gymnasiet. Åh, finns det något sötare än att se sina bästa vänner osminkade och nyvakna? Jag tror inte det. Jag tror att man älskar dem lite extra just då, när de ser sådär oskuldsfullt ostylade ut.

80952-128

Sötaste bästisarna i stan.

Nu måste jag gå och prova lite kläder till imorgon, men ha det så bra och vi ses i gymnasiet!

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Elin

jag älskar dig, jag äldkar ditt hus, jag äslkar dig mig & anna. Det är harmoni, det. PUSSS.

Postat av: Anna

kärlek på dig sofia

2006-08-20 @ 21:31:27
Postat av: gunnel

det är alltid roligt och mysigt att träffa dig också sofia! Vi måste ses snart. älskar dig

2006-08-21 @ 20:27:52
Postat av: Erik

Det var nog det hon inte hade gjort. Provat kläderna kvällen innan asså. Risken finns ju att hon itne han snappa åt sig nån bh på morgonkvisten. Men det är bra, bränn bhn och gå a naturale

2006-08-21 @ 22:30:37
URL: http://havregrynet4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback