Släkten är värst?

Min släkt är värst. Spana in dessa tre generationer:

80952-185
Morfar.

80952-168
Mor och dotter. Can you see the family resemblance?


Annars händer det en hel del just nu. Det är hur mycket som helst i skolan, luciarep var och varannan dag, allmän julstress och Capricé-vecka den här veckan. Jag tror att jag citerar Idol-Markus (på norrländska): "Det är helt sjukt galet!"
Dessutom är jag förkyld. Det finns dock fördelar med det sistnämda. Tillexempel får man kura ihop sig i soffan med en stor kopp te och se på barnfilmer utan att känna sig allt för tokig. Är det bara jag som älskar Madicken?

Att jobba bakom scenen på OD:s capricé  med min kära Wetter är i alla fall något att se fram emot.  Mystiskt hur det kan vara så roligt att koka kaffe åt ett gäng gubbar..

Det var förresten på OD-jobbet förra året som ett visst namn uppfanns av Elin. Kolla noga längst ner på detta utkast:

80952-184

80952-181 WetterZetter <3

Puss på er alla!

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt bild på dig & Solveig.
Vi måste ses när din rush-vecka är över.
Puss!

2006-12-05 @ 17:37:24
Postat av: Wetter

YA! wetterzetter firar ett år..t'nkte faktikst på det i går :P ska bli trevligt att jobba i hop. känner du någon som vill stå och känna sig viktig & riva biljetter på lördagen till konserten? den får gratis inträde! puss

Postat av: Sofia

Anna: Klart vi ska ses!
Elin: Ja, din pappa pratade om det där.. jag kan kolla imorrn i skolan. Puss!

2006-12-06 @ 14:18:05
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback