Ge mig råd!


Varför måste ALLA mina bästa vänner åka bort SAMMA vecka? Jag blir ju alldeles deprimerad.
Kompis-abstinens.

Kan inte ni också känna så? Typ "nu-har-jag-inte-träffat-nån-utom-släkt-den-här-veckan-och-förlorat-all-social-kompetens-jag-någonsin-haft-syndromet". Uh.

Tur att Gunnel kommer hem idag! Annars skulle det vara helt kört för mig. Jag skulle säga "Goddag, goddag, hur står det till med barnen?" när jag hälsar på mina nya klasskompisar i höst. Hujedamig.
Okej, kanske inte riktigt, men det är skönt att träffa de som har en någorlunda samma syn på världen som man själv.  Äääven om jag tycker om min släkt.


För övrigt har jag tittat igenom alla kataloger som kommit. Jag lovade dyrt och heligt att inte köpa nått från HM. Pyttsan. Där rök 850 spänn. Men den svarta koftan och oversizade tröjan var bara såå fina. 
Och då är ändå inte beställningarna från övriga kataloger inräknade. Hjalp. Jag som skulle spara. Så måste jag ha nya jeans med. Pust och stön, hur ska detta gå?

(Om det är någon som har snälla, små och mestadels sovande småsyskon får de gärna höra av sig..:D)



Från och med nu ska jag vara ekonomisk och sparsam. Synd att inte Elin är här, hon skulle nog kunna ge mig lite råd... hon håller ju seriöst bankbok. Söta, söta flicka! Som jag saknar så.  Och alla mina andra vänner, med. Nu får de ta och komma hem. Jag fungerar liksom inte lika bra utan dem. 


Men imorgon blir det pirates med Gunnel!

80952-105

Jippie! Det är en liten tradition för oss, eller blir väl nu, vi gick nämligen på den första tillsammans. Premiären! Tihi. Gud, jag kommer ihåg hur spännande det var. Ojoj, små galna tjejer tillsammans med pirater i två timmar, det kan inte ha slutat väl. Fast nu står vi ju här, redo för nästa film. Hoppas att den är bra!

Skepp ohoj!

//Sofia


Kommentarer
Postat av: emma

Recensera Pirates sen!! :)

Postat av: Erik

Nej! Gör det inte!!!!

2006-07-23 @ 19:06:29
URL: http://havregrynet4.blogg.se
Postat av: gunnel

pirates i mitt hjärta! visst var den bra :P
mycket fint att titta på ..
ha en underbar sommer!
älskar dej

2006-07-24 @ 23:09:10
Postat av: Elin

å, nej, jag är också helt pank! har inte du massa jeans :)? jag funderar på om inte OD behöver några kaffekokoerskor när de åker till brasilien (tror de var dit de skulle) snart. det vore nått. pussi.

2006-07-31 @ 14:55:18
URL: http://weelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback