Katte nästa!

Först och främst:

Jag kom in på Katte!

Yey! Tack, Cars. Och ses I höst, Xinge. :)


 

Det var ett tag sen en uppdatering, men ni vet hur det är…

Sommartider, hej, hej, ingen dator.


Sedan sist har en hel del hunnits med. Bland annat en titt på Robbie Williams. (Och en hel del tittar på det överspelade fotbolls-VM)


80952-84


Konserten på Ullevi? Den bästa jag varit på.  80952-85  Lungt.
Det finns ingen som kan mäta sig med Robbie Williams i sång, humor och underhållnigsförmåga. Det bästa var nog att jag kunde alla låtar, och att resten av publiken ägde samma förmåga. Allsången var bedövande.

Det är svårt att beskriva känslan man har under en sån här konsert. Jag vet att han bara är en vanlig dödlig, ändå känns det STORT på något sett. Att se en person man själv och tusentals andra lyssnar på dagligen. Men man kanske kan uttrycka det såhär: Jag svävade på små Robbie-moln.


80952-86

Nu har jag en tröja med det här trycket på. En stor tröja, som man kan sova i. Vilket jag har gjort. Så nu har jag, tillskillnad från (inte allt för många) andra, sovit med Robbie Williams.

 

Annars har jag mest umgåtts med min lillasyster och kollat på VM. Jag gillar inte fotboll, egentligen. Men VM är ju något särskilt. Det är världens folkfest.

Jag tycker i och för sig att Tyskland kunde ha vunnit, de förtjänade det.

Favoriten bland tyska spelare:

 
 

Ballack. (Mittfältare som för tillfället spelar i Chelsea FC. Ansågs vara Tysklands enda stjärna innan VM. Tyska landslagets lagkapten, som blivit ”footballer of the year” tre gånger och tyvärr inte fick spela bronsmatchen.

Allt detta, utom det med bronsmatchen som jag faktiskt såg, lärde jag mig på Internet idag. För jag gillar som sagt inte fotboll och kan inget om det.)
 Jag tycker egentligen bara att han är snygg.




Mina sommriga planer för framtiden lyder så som följer:

Sommarjobba- På en avdelning som tillverkar cancerläkemedel. Låter det läskigt? Det är det.
Sola- En hälsosam bränna framför allt.
Sova- Förhoppningsvis tillräckligt mycket.
Sälja barnvaktstjänster till barnfamiljer som behöver barnvakt.
See these two:
  80952-87

Såklart längta efter dessa, men...

80952-88

Särskilt efter min Wetter, såklart.



Sticka till England utan mig, vilken fräckhet! :) Hoppas att du har det underbart där, bästis!



Sov så sött i skuggan i sommar!

//Sofia



Kommentarer
Postat av: emma

Skönt att det fixade sig med katte:)

Postat av: Anna

Hej bejb!
Härligt att du får spendera nätter med självaste Robbie ;)
Du, jag hade tagit fel på veckorna. Jag åker imorgon :( Ringer dig från stugan. Saknar dig min ängel

2006-07-15 @ 23:39:10
URL: http://pocketsize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback