Not a care in the world

Idag har jag:

¤ Solat
¤ Badat i grannens pool
¤ Läst två böcker
¤ Ätit tårta
¤ Drömt om den här väskan, som jag hittade på Emmas blogg;

80952-94
Ibland önskar man att man var rik.



Igår hade vi ovanligt små och söta gäster här hemma, som jag ska barnvakta i framtiden. (Så att jag blir rik :D)  Det var både mysigt och busigt.  Och vet ni vad de upptäckte? Att vi hade ett igelkottsbo på framsidan! Med små igelkottsungar i. Coooolt.


Apropå föregående inlägg, titta vad jag (the little stalker) hittade:

Which book did you last read?
Michael Ballack: ”The last book I read was the biography of Robbie Williams.”

Det var ju faktiskt lite kul..



Nej, nu tänkte jag vara fullständigt okreativ i nån timme och titta på TV.

Ha det superskönt!

//Sofia


Kommentarer
Postat av: danne

Hallå Sofia!
Har du det bra?
jag drar slutsatsen av att du har det.
Sitter där och äter tårta medan du tänker på Michael Ballack. Väldigt konstigt namn förresten Ballack...men han kommer ju från Deutschland
jaja. Nu skall jag inte uppehålla dig i din barnvaktning. Du får väl barnvakta Bill gates ungar för att uppnå din önske-inkomst.
Ha det bra lilla Zetter!

/danne

2006-07-16 @ 23:35:44
Postat av: Erik

salig trio, du och dem...

Postat av: Ally

Låter som en superdag på en sommar... själv har jag slitit på jobbet ;)

2006-07-19 @ 15:53:06
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Fanny

låter som en skön dag. =>

2006-07-19 @ 19:19:57
URL: http://Fannie.webblogg.se
Postat av: Sofia

Åh, hej, Danne!
Ballack, lustigt namn..? Vad säger du om Zinedine Zidane, då? :D
Hoppas att du också har det bra!

Zetter-Ballack-Willliams. Dream-team, erik!

2006-07-21 @ 15:05:11
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback