Titta vad jag har gjort alldeles själv!



80952-111

Okej, det är bara en grenklyka, men den håller upp vår "portal" så att man slipper slå i huvet.Dessutom har jag gjort den alldeles från början. Hämtat björk i skogen och såg i garaget. För att vara mig var det riktigt händigt... Jag har ju Fredde att tacka för mitt VG i slöjd, inte mig själv. :D
 
Idag har jag alltså sågat. Och burit brädor hos grannarna, ätit frukt och wok, solat lite, cyklat till och från jobbet och plockat nedfallna äpplen och grenar. Ah. Jag känner mig som en brunbränd atlet. En ytterst liten sådan, men ändå. ;)

Och nu ska jag sova, vilket också är nyttigt! Jag känner mig som en värsta ElinAnna. De nyttiga i vårt gäng.  Som består av mig, Anna och Elin. Hm.

Hursomhelst, var nu nyttiga kära vänner!

//Sofia 


Kommentarer
Postat av: sanna

Snyggt :P :D

Postat av: Ally

Haha, värsta uppfinningen ;)

2006-07-26 @ 23:54:21
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Erik

Ta en björkgren, och gör den halv, så har du fått dig ett gotiskt valv!

2006-07-27 @ 02:49:29
URL: http://havregrynet4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback