Allt på en gång

Nanana.
 
Det har hänt mycket de senaste veckorna. Allt på en gång, lixom. Och det här inlägget blev lika rörigt som det är i mitt huvud just nu. Och i mitt rum med, för den delen.

I helgen hade vi värsta idyll-sommar-jordgubbs-barnbarns-firandet av min farmor. Najs.
Och jag var på stan med min Elin, köpte väärldens finaste kjol till skolavslutningen, som tyvärr är kvar i sthlm.  Såg på bio med far min, trevlans. Da Vinci-koden motvarade dock inte riktigt
förväntningarna.



wii


Bus med små kusiner på gröna ängar.


Snart, snart.

Sluta grundskolan!?
Jag kan bara inte förstå det. ÅH, vad jag kommer att sakna allt och alla!

Borde man gå på Rix Fm-grejen? Fast jag lyssnar inte på radio. Skulle väl vara för att träffa folk, då.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback