Complete love-meltdown


Har ni lagt märke till att alla är kära i alla? Nej, fel. Att alla är olyckligt kära i någon som är olyckligt kär i någon annan.  Det är som att alla helt plötsligt drabbats av nån slags kärleksfeber. Jag och Elin hade en teori om att man blir kärleksfull såhär när man ska sluta och så typ över för man över det på en person. Kanske kan det vara fallet.
Men vem har planerat det hela? Seriöst, någon har gjort ett riktigt dåligt jobb. Den där lilla knubbguden har verkligen missat med alla sina pilar.
Jag blir så trött, det är bara så onödigt. Vi kan väl få koncentrera oss på att gå ut nian?

Liten dikt jag hittade i DN:

"Att beundra är att älska med hjärnan
Att älska är att beundra med hjärtat"


Tillsist vill jag bara säga hur mycket jag beundrar alla som vågar vara öppna med hur de känner. Vare sig det är besvarat eller inte.

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Erik

Du är bra klok du. Skriver bra gör du också. Fortsätt så!

Postat av: Elin

jag håller med, det är helt sjukt!

2006-06-09 @ 15:50:29
URL: http://weelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback