Små människors bekymmer och glädjeämnen

Hej!

Igår hände det en hel del. Jag var på stan med mamma och  simmade på centralbadet. Nyttigt värre. PÅ staden köpte jag en liten rosa sommarklänning/linne som var ursöt.
Det funkar inte att ladda upp bilder just nu..blä! Så ni får väl se den och skorna IRL istället.
Jag fick ett par jättefina seglarskor från vagabond åxå. Tyvärr ganska för stora. Vi kollade i alla Uppsalas skobutiker, men det FINNS ju inte några skor i 35! Varför tillverkas 43:or, men inte 35:or..? Åh, det fick alltså bli ett par för stora med sulor. (Jag vägrar ha barnskor!) För er som inte redan listat ut det, det här har att göra med mitt bloggnamn..litenfotar.

På kvällen var det födelsedagsfest för Matilda och Helena. Vi var ute i gröngräset i ekeby och det var verkligen jättemysigt! Vi spelade lite brännbol, umgicks och dansade. Värsta bra stereon Filip hade! Det var askul att dansa hela kvällen. Hellre än bra, men ändå. WetterZetter for ever :) Och hela b-gänget, ni är himla härliga! Jacob, du borde seriöst jobba på cirkus! Och hela gänget borde bli proffisionella dansare.
Fast jag undrar vad Erik menade när han sa "Sofia, du ÄR Grease" (asså filmen), när vi dansade till "You're the one that I wan't". Ska jag tolka det som att jag är en femtiotalsfjolla..? :) Vem vet?
Som sagt funkar det inte med bilder för mig just nu, men jag tror att Lisa skulle lägga upp de hon tog, dvs. många och bra, på Helenas blogg. Så kolla in den!

"Girs just wanna have fun"

Strax ska vi ha vår sista konsert med musikklasserna. Det kommer att bli väldigt kul, som vanligt, men oerhört sorgligt.
Jag älskar er, 9a och b!

Nu ska jag bara njuta av vår sista konsert. Ha det bra och njut ni med!

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, valfri tolkning... ;)
Nej det jag menade var att du sjöng den bra, lät nästan exakt som Olivia Newton-John :)
Måste medge att det är med gråten i halsgropen jag konstaterar att det snart är över...

Postat av: xinge

najz, måste få se skorna:P

2006-06-11 @ 18:22:11
URL: http://xinge.blogg.se
Postat av: Ellie

Var glad för dom som har stora fötter! :P

2006-06-12 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback