Sommar och sol och vi har... långbyxor?



Yes! Det är sommar! Och solen skiner och det är VARMT. Puh.
 
På catch-the-flag-tuneringen var det helt sjukt varmt i mina svarta långbyxor :) Men det var kul ändå. Efter att 9ab besegrat c:arna så körde jag, Matto, Filip och David fotboll. Blondinerna mot brunetterna. Jag och Filip ägde! Jag gjorde flera mål, kan ha berott på att Matto och David var snälla, men ändå.. :D
Snart tillkom Felix och Danne, Felix bestämde sig dock rätt snart för att bara sola. Inte alls fåfäng :)
Dagen avslutades med glass, prickskytte i Sofias navel och lite mer fotboll.

Har tyvärr inga bilder från dagen, så det får bli en från Kreta. Matto, jag och Filip.

80952-48


Härliga dag, härliga soommardaag!


Men nu ska jag, som alla andra, på studentskiva. Så ha det bra!

//Sofia




Kommentarer
Postat av: emma

Härlig dag:D

Postat av: Ellie

Vad otroligt fin du är på bilden!

2006-06-10 @ 12:22:32
Postat av: Filip

du och jag sofia , vi e värsta dream team, vi borde göra ett lag tillsammans ;P

2006-06-10 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback