Att sova i samma säng.


Oho.

Jag har just lärt mig dansa vals. Typ. Ja, ni får väl se resultatet imorgon :)
Det var verkligen sjukt jobbigt. Ärligt, vilken kondis alla dansare där ute måste ha!


Vet ni vad jag har tänkt på? Hur underbart, härligt, mysigt, gosigt det kommer bli att få sova i samma säng som någon. Varje natt. Så tryggt, på nåt sätt. Att alltid ha någon där som kan värma ens kalla fötter och hålla om en innan man somnar. Att ha någon bredvid sig varje natt, någon som andas lungt och alltid finns där. Vad tryggt.
Och det bästa med det hela? Jo, att alla nästan helt säkert kommer att få uppleva det. 

Så nästa gång livet går i moll och himlen är grå, tänk på det. Det ska jag försöka med, i alla fall.
Fast först ska jag bada.

Nån gång ska jag skriva en hyllning tll badkar, med nu ska jag bara bada. Åh, jag älskar att bada!

Ha det så bra! Och öva mycket på vals så att golvet fylls av färglada danspar imorgon!
//Sofia

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, sova med någon är häslosamt. Sömn är häslosamt. sallad är häslosamt.

Postat av: Elin

Ja, håller med!!! Och någon som kan lukta gott. någon som kan andas lungt & någon som kan andas tungt. :)

2006-05-31 @ 19:21:16
URL: http://weelin.blogg.se
Postat av: LOVISA&Elin

nu ska vi dela säng!

2006-06-02 @ 22:51:59
URL: http://mrKelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback