En alldeles egen blandblogg!

  Så har man en blogg. Jag får skylla på Elin, för det var hon som sa åt mig att göra en.
Hur gör man? Ska man typ presentera sig? Fast det kanske är onödigt, det är ändå bara Elin som kommer att läsa min blogg. Min kära wetter <3

  Vet ni vad jag upptäckte igår? Att det finns allvarliga bloggar. Där personer som mår dåligt, har typ anorexia skriver. Jag trodde att all bloggar var Ebba-von-Sydow-hurtiga! Missförstå mig inte, jag har inget emot Ebba von Sydow. Jag prenumererar till och med på veckorevyn. Det är bara det att jag inte skulle kunna göra en  "Hej-vad-jag-är-glad-för-solen-skiner,-snart-är-det-sommer-och-då-får-jag-ha-mina-nya-Gucci-solglasögon-blogg". 

  Dels för att jag inte har några Gucci-glasögon, dels för att jag faktiskt tycker om regn. Men franförallt, för att det finns så mycket annat viktigt att skriva om. Det betyder inte att allt jag skriver kommer att vara sorgligt, jag är för det mesta en väldigt glad tjej! Men lite kommer att vara det. För så är mitt liv. Lite sött och lite surt, en salig blandning. Och så kommer även den här bloggen att vara, en salig blandning av det mesta, eftersom den handlar om mig och mitt liv.

Så, jag hoppas att det blir kul att blogga!
 Nu ska jag lyssna lite på Simon and Garfunkel och sen ska jag se på "Ghost Wisper".

Ha det bra! //Sofia


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sötaste, jag lovar att oxå läsa!
Ha det underbart

2006-05-25 @ 23:26:22
Postat av: Wetter

Åh, du skriver bra & det komemr bli kul att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback