Jag, Anna, Elin och våran Gustav. Och Danne, förstås.

  Trött. Seg. Men lycklig.

  Igår var Elin och Anna här. Åh, så mysigt det var! Det känns så bra bra mellan oss nu.
Och jag måste faktiskt säga att vi inte är läskiga. Bara för att vi är blonda alla tre.. snack lättskrämda killar vi har på våran skola :)

  Nu har jag just diskuterat fysik med en kille som precis gått ut gymnasiet, IB. Haha, fatta hur underlägsen jag kände mig. Hur ska man kunna skilja på alla krafter och nukleoner och konstiga uttryck? IB dessutom, så han sa typ allt på engelska. Fast han var ju snäll som hjälpte mig.
  Men neej, jag ska inte bli fysiker! Hur kunde jag vilja det? Seriöst, så himla komplicerat. Men lite kul, förstås.
  Han ska plugga på ett universitet i England. Jäkla lyxbarn! Jag vill åxå till England. Åh, tänk om jag skulle ha valt IB, ändå? Fast det är för satsigt, man måste ju hinna ha ett liv.
Men ändå, univeritet i England..


  Här kommer en sötisbild från vårkonserten. Elin, jag, Anna och våran lilla Gustav i gröngräset utanför universitetsaulan.  Visst är han söt?
  Snyft, det var vår sista vårkonsert. Och jag grät. Men som Danne sa medan han klappade mig lite försynt på huvudet efter konserten: "Du kan ju komma hit och sjunga sommarpsalm tills du blir 50".


Jag, Anna, Elin och våran Gustav


Nja.. det kanske är att ta i. Men tack, ändå, kära Danne.

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Gustav i mitt hjärta! Men mest av allt du, anna& danne i mitt hjärta!! PUSSI.

Postat av: emma

Ja, sorgligt med sista vårkonsert:(

2006-05-27 @ 22:08:55
URL: http://duvetvem.blogg.se
Postat av: Erik

Trevligt att du skaffat blogg, kära väninna. Den skall besökas flitigt, tro mig!

2006-05-28 @ 17:37:28
URL: http://havregrynet4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback