Oförskämt glad.

Hej!

Jag är så glad! Livet leker. et bara spritter i hela kroppen! Någon anledning till denna något absurda glädjeyra? Nja, jag vet inte, men några finns det nog.

Jag och Hannah hade en väldigt trevlig eftermiddag.
Vi hade världens mysigaste svenskatimme, med kokosbollar och musikklasstämning.
Jag har haft några rikigt trevliga samtal med en, som min kära kusin skulle kalla det, "äkta stranger".
När jag kom hem från Hannah så överfölls jag av doften från det nytvättade paradisäppelträdet och den blommande syrenen.
Allt det och lite till. :D

Erika och Frida.

En äkta bli-glad bild! På Erika och Frida. :)


yeah
joho

Asså, jag var bara tvungen. Tagna i hösta på min Och Hannah. Jag fick dem idag.. visst är de rätt sköna?

Sov så gott und Sei froh!
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback