Platser att älska.

Hej, goddag, hur står det till?

Bra, hoppas jag. Här i hemma i min lilla villa här det helt lungt i alla fall. Ja, det här är en väldigt bra plats, faktiskt. Asså, kanske inte den precis framför datorn, men mitt hus. Det finns många platser jag gillar. De flesta ställen blir ju bra om man är där med någon man tycker om, men sen finns det de som är underbara alldeles av sig själva. 

Platser att älska (på): 

Kreta- varenda gång jag har varit där har jag upptäckt samma härliga saker. Det är varmt, det är badvänligt och det ät roligt.

Sudersand på Gotland-  så många bra barndomsminnen med min favotitfamilj som bor där och världens finaste sandstrand

Skottland- kan man älska en plats man aldrig har varit på? Om inte, så får det väl bli längtan till landet, då.

London- här har jag faktiskt varit! Och det var sjukt kul, mysigt och härligt.

Domkyrkan i Uppsala- visst är det något speciellt med den?

Mitt hus- det ligger nåt i ordspråket; "Borta bra men hemma bäst".

Hannahs hus- är det att radion alltid är på, att jag tycker om Hannah, att det alltid är välstädat, eller att tekannan aldrig är långt borta? Inte vet jag, men trevligt är det.

Balder- älskade lilla skola, oj, vad jag kommer sakna dig!






Här kommer lite bilder från favoriten KRETA:

Crazy

Crazy girs from Sweden.

hav

Turkost vatten. Åh, jag vill bada!

Matto och ankan

Matto och ankan. Så söta.  Ankan sitter på hedersplats på min soffa nu. :)


WetterZetter

WetterZetter- en vinnande kombination



Tillsist, några små bilder från min trädgård.

Ha det bra på era favoritplatser!

 //Sofia


Kommentarer
Postat av: Helena

härligt :)

Postat av: Anonym

Vad gulliga inlägg du har i din blogg :)

borta bra men hemma bäst. Jag håller verkligen med för Jag älskar min säng :D

2006-05-28 @ 17:31:41
URL: http://padme.blogg.se
Postat av: maya

å vad fina ni var på bilderna :) härlig blogg dessutom och det gläder mig att du gillar simon and garfunkel!

2006-05-28 @ 17:50:46
URL: http://princesssparkling.blogg.se
Postat av: Elin

Ja, du fick upp massa bilder i ett inlägg tillslut! Och du skriver nice, det är nsätan så man blir avundsjuk :) du är en bra bloggare, baby. Kan du inte lägga till mig på din kontaktlista? Pussi.

2006-05-28 @ 17:59:39
URL: http://weelin.blogg.se
Postat av: emma

Härliga Kreta-biler:) Håller med om "borta bra men hemma bäst".

2006-05-28 @ 22:45:09
URL: http://duvetvem.blogg.se
Postat av: Hannah

tihi. mitt hus tackar för komplimangen.
Vilken söt blogg du har fixat :)

2006-05-28 @ 23:04:16
Postat av: Anna

ååh, jag blir så glad av dina blogg-inlägg.
Så mysiga&söta. Vi ses imorgon.

2006-05-29 @ 00:29:32
Postat av: matilda

gulligt inlägg hörru, jättesött

2006-05-29 @ 07:58:46
URL: http://matildens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback