Vänskap och regnskurar.


 Anna och Elin, världens bästa vänner <3

Tack för att ni räddar mig hela tiden. Åh. Jag tycker så mycket om er!
Vad kul det ska bli i kväll! :) Det ska bli så roligt att ses alla tre, för en gångs skull.

Annars sover jag mest hela tiden, eller gör  tråkiga skolarbeten. Fast, där ljög jag. Lite. Mest är jag allmänt sprallig. Eller så tänker jag, eller lyssnar på musik. Ja, det är nog vad jag gör mest.

En liten lista på omtyckta saker i min tillvaro för tillfället:

Mina vänner, all of them.
Regnskurar, oh, så underbart.
Skottlands-rese-planering, att drömma om det är nästan lika bra som att verkligen genomföra det. Fast det ska vi, Hannah! Genomföra det, alltså.
Simon and Garfunkel, såklart.


Hoppas ni får en lika bra fredagskväll som jag!
//Sofia

Kommentarer
Postat av: Elin&anna.

Ja, det ska bli roligt ikväll! Din blogg känns väldigt äkta- utan att vara deppig, vilket är en konst. Förässten, fyll i dina peronuppifter så kan du läggas till på weelins kontaktlista! puss

Postat av: Elin

Sorry, blev vist fel bloggadress...hehe..det var henke som hade datorn sist..

2006-05-26 @ 16:18:52
URL: http://weelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback