Såg ni IKEA-tidningen som kom idag?

80952-169


IKEA -
"DEN HÄR JULEN BLIR NÅGOT EXTRA"

Och då undrar jag bara, kan man tolka det som ett löfte? Tror ni att man kan stämma IKEA om man får en riktigt tråkig jul? Då skulle man bli fett rik. Jag kanske är något på spåren här...
Fast näe, jag bor ju inte i USA. Jag får nog nöja med att förgylla tillvaron med fult ank-pynt, istället för ett par miljoner.

80952-170IKEAs julankor. Julankor?

Men det är lungt, jag klarar mig med ankorna. Jag har så mycket annat som är värt så mycket mer.

Jag har underbara vänner som jag både kan skratta och gråta med, som lyssnar och håller kvar mig på jorden så gott det går.

Och jag har av någon anledning fullt av människor runt omkring mig som jag inte kan säga är vänner, men som ändå ställer upp, håller reda på mina grejer, säger saker som man inte kan låta bli att skratta åt, kittlas och retas och jaa.. ser mig. 

Jag vet att alla inte är såhär lyckligt lottade och jag är mer tacksam än jag kan säga för att just jag får uppleva detta. Jag vore inte mycket utan alla som ständigt ställer upp och räddar mig. Oavsett om det är medvetet, motvilligt eller faller sig alldeles naturligt så är jag glad för det.

Det var nog det här jag ville säga egentligen:
Tack.

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisa

naaw sofia, vad bra du är som uppskattar allt så =) det ska jag också göra från och med nu :D tack!

2006-11-09 @ 21:55:19
Postat av: Anonym

Liite spårat med julankor? :D
Puss på dig älskling

2006-11-10 @ 19:06:25
Postat av: Anna

och det där var från mig alltså..

2006-11-10 @ 19:06:47
Postat av: gunnel

älskade vännen! du är för söt ^^

2006-11-10 @ 19:46:17
Postat av: elin

söt är rätta ordet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback