Att njuta av hösten

 Den härligaste månaden för mys-älskare som mig själv!



Jag vet att jag inte har varit särskilt aktiv med bloggandet på senaste tiden, men jag kan helt enkelt inte samla tankarna tillräckligt för att få ihop ett enda vettigt uttalande. Jag misstänker att det inte kommer att bli bättre inom en alltför snar framtid, så jag tar en liten paus i bloggandet på ett par veckor. Jag återkommer när allt inte är lika uppochner, utochin och bakochfram längre. 

 Sköt-om-er-kramar så länge!

//Sofia


Kommentarer
Postat av: elon

Nää... jag kan inte heller skirva ngt vettigt men blir tvingad att blogga iallafall. Jaja, ska bli msyigt att träffas de tre vännerna (utan Jerry) imorgon. puss!

Postat av: Anonym

sofia, var bor du någonstans? Det kan vara bra att veta om man ska åka hem till dig :) /mayan

2006-10-20 @ 19:12:59
Postat av: Sofia

Haha. Du får nog ringa och fråga, jag ger liksom inte ut min adress på internet. :D Men varsågod och ring!

2006-10-21 @ 15:21:06
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback