Me and David

Liten. Snygg utsida. Ett kärleksfullt och ganska intelligent innehåll. Lite väl utförlig ibland, kanske. Inte direkt skrytsam, men lång ifrån blygsam.

image312

Klassiker har väl aldrig riktigt varit min grej. Första gången jag försökte mig på David Copperfield var i sjuan. På engelska. Som ni kanske förstår gick det inte så bra. Men jag vet att jag ville läsa den för att namnet lät så fint. David Copperfield.

I fredags fick jag syn på en pocketupplaga av denna bok på stationen i Uppsala. Den här gången drogs jag nog mest till utsidan. Boken var snygg. Och så tänkte jag att ska man läsa en klassiker ska den väl i alla fall se rolig ut.Men-inte-tänker-jag-lägga-ner-65-spänn-på-en... bok! Aldrig i livet, 65 kr kan man göra nått kul för.

Och sen satt jag plötsligt där på tåget och läste. Tänk vad livet gör oväntade vändningar ibland.

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag läser visst din blogg, så ofta jag hinner. Men jag håller däremot inte med dig om designbytet. Det krävdes förnyelse och mer personlighet. Även om den är lite mörk så gillar jag det. Svart och rött som helig kombination, jag gillar't i a f. Men smaken är som baken, och tur är väl det.

/Intelligent designer

Postat av: Sofia

Haha! Du är så smart så.

2007-04-29 @ 15:23:42
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback