W gånger tre

Vår, Valborg, Vänliga Vindar och Viktiga Vänner. Härligt!
(W gånger tre måste väl bli sex vanliga V:n?)

  

Visst skulle jag väl klara mig utan Matteplugg och pm-skrivande, men det är smällar man får ta när man studerar och utbildar sig och förbereder sig för livet.

Det har känts som helg ända sen i torsdags då en fyrtiominuters biologi var vår enda lektion. Sen dess har jag hunnit med att träffa både Hannah, Gunnel, Anna och Elin. Helger när man träffar allihop är bäst. Då känner man sig hel och glad och lugn.

Men mina kompisar är så söta! Som igår när Elin och Anna lagade mat till mig och mamma medan jag skrev svenska.

image313

Och Hannah och jag planerade inför vår Skottlandsresa i sommar...

  ...med hjälp av en STOR karta.

Och imorgon är det ju Valborg! Det ska visst inte bli så bra väder, men det blir nog kul ändå, om jag känner Uppsala rätt!

Ta hand om er! Och däcka nu inte nån buske på Valborg, asfull ska man bli på privatfester, inte folkfester.



Kram! //Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback