Bruce Willis


Oskyldig flicka #1: "Jag älskar Bruce Willis! Han är typ min drömman. Såhär lagom snygg och...  asså,  inte jättesnygg, men..."
Oskyldig flicka #2: "...väldigt sexig!"
Oskyldig flicka #1: "Precis."


image458

 Jag vet inte vad som är pinsamast att erkänna. Att man ser dem för Willis skull, eller att man faktiskt gillar denna sorts action.

Och vad gäller gårdagens inlägg så kan jag säga som så att jag när det skrevs hade jag sovit lika mycket på två dygn som jag brukar göra på ett.

Sommarpussar! //Sofia

Kommentarer
Postat av: gunnel

sömn är viktigt. det har jag märkt. och man kan alltid skylla på vädret om man känner för att variera sig lite ;p
och, ja, han är heet...

2007-08-09 @ 17:04:40
Postat av: Sofia

haha. söto! Mhm. het!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback