Dear David

image484

Vår klass ombads välja ut en bild i historiaboken som vi fastnat för. Folk valde presidenter och sönderbombade städer.

Jag valde en helsidebild på en 5 meter hög naken man.
 
Jag är fortfarande besviken på min grupp som tyckte att vi skulle presentera nått trist amerikanskt flygplan för klassen istället för denna magnifika renässans-skapelse. Fan vad kul att gå fram och be hela klassen slå upp sidan 143, se dem bläddra förbi eftersom de inte kunde tro att de kommit rätt (som mina gruppmedlemmar) och sedan se dem förvånat och fnissande höra på min excellenta, seriösa förklaring om hur Michelangelo fått den döda stenen att se så levande ut och om hur Renässansens strömmningar påverkat dagens samhälle. Ännu roligare hade det förstås varit att se min historielärares min.

Fegisar.


//Sofia

Kommentarer
Postat av: gunnel

vad skulle världen vara utan män?! jag älskar män!! och naket!! herregud! jag skulle inte klara mig utan nakenhet.. män och naket.. i like.. hm. du skulle må betydligt bättre om inte alla i din klass var så pryda.

2007-08-31 @ 22:41:09
Postat av: Sofia

Jag älskar dig, sköning! Och (de nakna) männen, förstås. Vad vore världen utan dem?!
Det är sån tur att jag har dig, så jag har någon att vara opryd och mansdyrkande tillsammans med! Pusskysssmek <3

Postat av: erika

haha TYPISKT DIG

2007-09-06 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback