Göteborg light - Trollhättan

"SAAB
fast i
KNARK-
och
SPRITORGIE
Trollhättebo talar ut"

Min kusin Carros och min löpsedel vi tillverkade på Innovatum här i Trollhättan. Annars fanns det inte mycket kul här, allt var trasigt...

OCH IMORRN SKA VI TILL LISEBERG!!! Wii! Förlåt, men jag älskar att åka karusell!!

image461Bergbanan <3
 Den åkte jag första gången som fyraåring.. (Visst är jag cool?!) Jag övertalade pappa om att jag ville åka den fast gränsen var sex år, på den tiden hade man nämligen av någon outgrundlig anledning åldersgränser istället för längdgränser. Pappa sa att jag skulle sträcka på ryggen och svara att jag var sex år om någon frågade. Det gjorde jag och snart satt vi i bergochdalbanevagnen på väg upp för första backen. Jag var skitskraj. Pappa la armen om mig och sa lugnande: "Bara läskigt, inte farligt. Bara läskigt, inte farligt..." Och det var inte farligt! Det var askul! Så roligt att jag åkt den varje sommar sedan dess...

Nu ska jag och Carro utforska Trollhättans centrum. Kan bli intressant.

Puss! //Sofia

Kommentarer
Postat av: carro

oh ja, det blir nog ett riktigt äventyr!

2007-08-11 @ 12:50:09
Postat av: Anna

sötnos! när kommer du hem?

2007-08-12 @ 03:14:42
Postat av: Sofia

Carro: Ja, de hade ju faktiskt hela SEXTON sjärnor i sin walk of fame..
Anna: Måndag natt!! puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback