Idag bjuder jag på ett smakprov av...

...den sämsta sortens blogginlägg!

Den sorten som inte säger något i sig själva, utan bara utlovar kommande storverk. Den sorten som rabblar upp veckans händelser lite kortfattat och på ett så tråkigt sätt att ingen, utom möjligen blogginnehavarens mamma, kan vara intresserad. Den sorten som beklager sig över hur mycket det är just nu och nämner provdatum som inte är ett dugg relevanta förnågon annan än just den som bloggar.

Usch, jag ogillar verkligen sådana blogginlägg.



Jag har kokat kaffe och plockat fram kakor åt OD -Orphei Drängar, Sveriges bästa manskör, hela denna vecka eftersom de har sin Capricé i Universitetsaulan nu i helgen. Dessutom har vi haft slutprov i fysik, lämnat in slutlabrapporten i kemi och skrivit två uppsatser i svenska och engelska. Jag har därför inte hunnit blogga särskilt mycket eller bra, men det kommer, jag lovar. Efter imorgon, för då jobbar jag 11-22... Fast nästa vecka har jag förstås en deadline varje dag för ett arbete eller prov. Yes. 

image662
Men det är kul, OD-jobbet! Stämningen, männen, kaffedoften och hemlighetsmakeriet är helt underbart.

Nu ska jag pyssla med min mor och knåpa ihop årets julkort. Jag är barnsligt sugen på att använda de nya glitterpennorna, alltså...

Puss å godnatt! //Sofia

Kommentarer
Postat av: juz

mmh! caprice var verkligen väldigt bra! OD gör mig stolt över att vara uppsalabo.. :)

Postat av: Stefan

Hej och tack för all fikahjälp och trevliga små lappar. Hoppas att du mår bättre i din klämda hand.
Håller på att fixa till min hemsida: www.esspemagic.com som snart är klar. Ha det gott, trollkarlen från OD

2007-12-10 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback