Lätt trakasserad

Kalle om Saker jag saknar med att vara...


"Jävla slappfitta. sluta hinta om din fula pojkvän."

2007-dec-02 19:49


Obehagligt.

Även om det självklart inte spelar någon roll vad denna "Kalle" tycker om min blogg eller mig, så är det både äckligt och läskigt. Jag vet att det är sådant som kan hända när man har en offentlig blogg, men det var inte något jag var beredd på.

Men, lilla Kalle, jag tycker faktiskt att du ska undvika att uttala dig om min fitta, eftersom du överhuvudtaget inte varit i närheten av den. Och sedan kan jag meddela att min pojkvän inte är ett dugg ful, utan en av de finaste killar jag har träffat.

Dessutom är det så att IP-adressen loggas när du postar en kommentar. Din IP-adress kan härmed känna sig blockerad. Det finns en funktion på bloggen som gör att man måste godkänna alla kommentarer innan de publiceras, men jag ger denna öppna funktion en chans till. Får jag en otrevlig kommentar till, är den dock utbytt.


Jo, jag sa ju att IP-adressen loggades? Och jag har en känsla av att det inte är ett dugg lagligt att skriva sånt här till folk. Jag ska således göra min första polisanmälan snart. Visst, mest som en symbolisk handling, för polisen prioriterar nog annat, men folk borde inte få komma undan med sånt här.

Nej, Kalle, du är inte en beundransvärd person, men du kan ju drömma om att du fått ned mig på jorden. Jag gillar att leva lyckligt uppe bland molnen med min pojkvän, och det tänker jag fortsätta med. Och de allra flesta som läser min blogg är bra människor, som kan unna någon annan lite lycka, det vet jag. Bara för att det förekommer ett och annat rötägg kommer jag inte att ändra mig.

Jag tänker fortsätta tro gott om folk, vara löjligt lycklig och hinta om min pojkvän.

Om du sen störs av det, varsågod.

Det är ditt val. //Sofia

Kommentarer
Postat av: Kurland

skit i honom, hade alla i världen slutat göra whatever dom gjorde bara för att en en viss "Kalle" kommer och säger något orimligt och konstigt och fult och... ni fattar poängen. Vi skulle inte sitta där vi är nu utan
sitta i en grotta med ett vildsvins lår och lukta illa om vi inte hade personer som fullföljde det dom tycker är rätt. Vi tror på dig Sofia ;)

2007-12-03 @ 18:31:11
Postat av: L

hah. kalle har nog inte fått nåt på väldigt länge..han är nog ganska ful han. och du är bäst! men det vet du ju. so keep up the good work!

2007-12-03 @ 21:36:38
Postat av: Sofia

David: Tack, vad du är fin!
Lisa: Det tror inte jag heller... Och tack det ska jag!

Postat av: Johan

Finns alltid folk som jävlas och suger. Jag tycker det motsatta =)

2007-12-09 @ 19:05:36
URL: http://suffle.blogg.se
Postat av: Sofia

Johan: Tack.

2007-12-14 @ 23:07:05
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback