Snart 17.

Jag fyller 17 år om tre dagar. 17!
Det är stort. Jag är inte så stor! Sjutton år.. alla tjejer i böcker och filmer är alltid 17. Och de råkar ut för allt möjligt som man känner att man själv inte alls kommer att klara av att råka ut för.
Och det är en så onödig ålder. Kan man inte få vara 16 tills man fyller 18?
Gud vad jag klagar. Det ska bli kul att fylla år! Jag bara inte fatta det. Sofia, 17 år.
Jag måste övertyga mig själv om att det verkligen är vad jag ska fylla. 

 Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio, elva, tolv, tretton, fjorton, femton, sexton, sjutton...

 ...sjutton...
 
   ...seventeen...

 ...sjutton, sjutton, sjutton...

80952-266 ...sjutton år!

Yes. Jag fyller 17 om tre dagar.

Godkväll alla blivande 17-åringar där ute! Och resten..

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Gunnel

17..helt enkelt.
är man vuxen då..?

2007-02-11 @ 20:28:06
Postat av: Sofia

Icke. Aldrig!! Jag är ett barn! :D Och jag gillar det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback