Jag har fått bredband!

Det är så coolt! Nu kan jag också kolla på trailers och "pop-up"-bilder och skicka bilder och låtar och jaa.. titta på kemiuppgifterna på Eriks hemsida.
Jag tänkte fira detta oerhörda framsteg med lite bilder. Tidigare har det tagit, håll i er.. minst 20 minuter att adda upp en enda bild. Men nu går det så fort! 


 
 Släktan är värst 2.

Men de ger en bra julklappar! Det är ett hett tips att göra önskelista på bloggen - då får man precis det man vill ha! Det känns som de lyckades pricka in mina intressen rätt bra..

80952-210
Te, mode, badrum och evolutionsbiologi - that's me.


 Åh, jag är kär i mina nya skivor!


 I mellandagarna var Gunnel i Stockholm. Hon är liten. Sitter på barnstolar och sover i babysängar. Ojojoj.

 Men Felix däremot, han är stor. Ojojoj.


 Sötaste studenten ever.

 Det roliga är att jag faktiskt brände mig på kaffebryggaren just när Elin tog kortet, så minen, trot eller ej, är äkta.


 Julaftonsklädsel   



Förlåt, men jag kunde inte låta bli nu när Gunnel ändå avslöjat mig. (Förresten, Gunnel - Tom Sawyer?!)


 Juldagens morgon. En av årets finaste bilder skulle jag tro.

Men den här vinner nog...

80952-224

...visst är den lite underbar? 

Det blir ingen utvärdering av 2006, om ni vill veta vad jag haft för mig under året finns en synnerligen utförlig beskrivning, iallafall från maj och framåt, här på bloggen - det är bara att börja skrolla!
Det jag kan säga är att det här nog har varit det bästa året hittils. Fast det tycker jag i och för sig alltid, men vi säger att det här verkligen har varit det bästa året i mitt liv, då. Sista terminen på Balder, sommerlov, gymnasiet som blev så bra, alla underbara människor och mycker mycket mer.. Att vara 16 rockar helt klart, men som jag sa till min kära Wetter när hon hade en liten 16-årskris; det kanske 17 också gör..! Vi har ju faktiskt inte provat än. :D 
Ihh. Ännu ett år att se fram emot! 

Gott nytt år och en massa förväntansfulla kramar! 

//Eder Sofia


Kommentarer
Postat av: piggelin

Vi skålande för dina bredband på nyår! Gillar dina bilder, figgar din blogg, älskar dig!

Postat av: emma

Gott nytt år!!!

2007-01-01 @ 22:23:51
URL: http://duvetvem.blogg.se
Postat av: gunnel

gaaaaahhhhh!!!! HET!!! ja förstår inte hur du stod ut..hihi!

2007-01-02 @ 17:11:48
Postat av: Wetter

lägger upp lite bilder nu i mitt bildarkiv på bloggen som du kan använda under gästbloggning! du får gärna bidraga med lite egna nu när fröken fått bredband! lycka till! :D & hör gärna av dig om uppdadraget genomförs!

2007-01-04 @ 11:23:01
URL: http://weelin.blogg.se
Postat av: Anonym

Visst elin! söta ni va som skålade för det :)
mhm. FÖR het!

2007-01-04 @ 16:37:26
Postat av: Ovanstående

sa Sofia

2007-01-04 @ 17:35:17
Postat av: Jigsaw

Grattis till bredbandet! ;)

Bilden från juldagsmorgonen var riktigt fin! :)

2007-01-06 @ 02:26:42
URL: http://jigsaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback