Dagar och nätter och annat däremellan

Det har hänt mycket sedan sist. I måndags hade vi övernattning med klassen vid en fågelsjö.
Vi kollade lite på fåglar. Alltså, finns det något tråkigare än fåglar?! Och lite på växter. Men mest umgicks vi, pratade, skrattade, grillade marsmallows (hur DET nu stavas) och myste. 
 image358 (Ehrm. Akta er.)

Eftersom vi inte sov något på hela natten sov jag sedan sju timmar på dagen. Och på kvällen (tisdag) var jag barnvakt åt en skrikande bäbis. Jippie. På natten hade jag dock lite roligare. Då kollade vi, ett gäng från klassen, på skräckfilm hos David SJ. Vi gick också till Domarringen och Magda och jag blev nostalgiska. Klockan fyra eller så bestämde vi oss för att ta en promenad, jag, Erik och David. Vi gick från Svartbäcken till Gamla Uppsala och spenderade resten av natten hos Erik. Jag har nog aldrig vänt så grovt på dygnet som nu, men så är man väl bara sjutton en gång också.

Jag drog sedan hem till Hannah för att boka klart allt inför vår Sakottlandsresa (som är om mindre än två veckor! Iih!). Jag var nu så trött att Hannahs mamma tyckte att jag såg hög ut. Haha.

Igår var det Katte-Skrapan kampen. Alla vet väl hur det gick, men vi hade i alla fall bäst hejaklack!
SKRAPAN ÄR EN FÖRORT TILL KATTE!

Bilder från fågelspaningsgrejen:

 Utsikt.

 Vår kära Erik Östlund och en exalterad Xinge pratar växter.

 David Kurland ska bli modell när han blir stor. 

 David SJ ska inte bli modell när han blir stor.

   Sofia mästerfotograf tog kort på Robin och Erik mästerfotograf tog kort på Sofia när vi satt och myste i kvällssolen.

  Alla diggade mina stövlar! 

   Jag diggar Lisa och Magda <3 


Och nu kommer vi till... bilder på riktiga män som kan.
 image363 Martin kan göra upp eld! 

  Erik och Erik kan tälja!

 David kan kasta spjut!

 David SJ kan.. se riktigt feminin ut!

Sommarkyssar! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Anna

fina bilder, ni verkar haft mysigt :)
& underbara stövlar :D:D

2007-06-08 @ 20:30:30
Postat av: SKRAPAN 4-LIFE

det roliga är att ni inte alls hade bäst hejarklack! haha hur kan ni tro det? klart att det hörs bäst där man själv sitter..

2007-06-09 @ 20:50:30
Postat av: Sofia

Tack Anna!
Till feg skrapan-anomymis: Hur kommer det sig då att eran egen jumpalärare påpekade hur dålig er klack var och var tvungen att sätta igång er, lilla skrapan?

Postat av: gunnel

skrapan=bottenskrapet!! och det är sant. jag tror jag hr berättat historien för dig förut. annars kan jag ta den vid tillfälle.

2007-07-11 @ 00:05:13
Postat av: David K

Den kvällen var faktist riktigt trevlig före en viss person började slänga smällare vid personer. Även om det bara 4 timmar så var hela fågel grejen en succé

2007-07-12 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback