Greetings from Scotland!

HEJ!!!

Jag och Hannah ar i Skottland och har det kul, trevligt, spannande, mysigt, segt, flummigt, laskigt och asbra i en enda rora.

Vi har tittat pa slott och vackra vyer, traffat en massa trevliga personer, villat bort oss och hittat ratt, varit galna och varit sansade. Vi har spanat pa och blivit spanade pa av kiltar och killar och killar i kiltar.

Vi bodde i Edinburgh tre natter till att borja med, sedan i en hala i Highlands i tre till. Edinburgh var helt fantastiskt roligt och underbart! Och vi bodde pa underbaraste Hostelet. (Ett Hostel ar typ som ett vandrarhem.) Vi sag pa slottet och gjorde lite annat, men vill ni ha detaljer far ni prata med mig in person. (Jag har lart mig!! Alla laser denna blogg!!! Och det ar kul, men jag ar lite val oppenhjartlig ibland.)

Pitlochry - halan i Hoglanderna (Det lat battre med Highlands, eh?) - var mycket vacker, aven om den inte var sa party. Vi sammanfattade den med meningen: "Laskiga killar, sura tanter och vacker natur." Men allt blir vad man gor det till, sa vi hade ratt kul i alla fall!

Idag har vi rest till Glasgow. Har hade vi tankt bo i fyra natter. Vi tanker inte det langre. Usch, vilket ackligt Hostel vi hamnat pa! Vi tanker forsoka ta oss tillbaka till Edingburgh, eller i alla fall bort harifran, imorgon.

Jag hoppas att ni har det lika bra som vi dar hemma i Sverige!!

Puss!!!//Sofia

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag vill gärna he mer info sen:D

Postat av: Anna

jag saknar dig!!

2007-06-29 @ 00:33:45
Postat av: Sofia

Lovisa: Det får du gärna!!
Anna: SAKNAR DIG MED!! Tur att vi ses snart!

2007-07-06 @ 12:39:33
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback