1-års jubileum + Uti vår hage

MIN BLOGG HAR NU EXISTERAT I ETT ÅR!!!
(Eller ett år och två dagar, för att vara exakt)

Jag är trött och orkar inte skriva ett meningsfullt, innehållsrikt eller språkligt korrekt inlägg, men...

Det är roligt att skriva och att få kommentarer. Det är roligt när folk håller med och när de blir upprörda. Det är roligt att tycka till och skriva nonsens. Det är helt enkelt rätt kul att blogga, så jag tror nog att jag fortsätter ett tag till, om ingen misstycker. Eller kanske ännu hellre OM någon misstycker.. ;)


UTI VÅR HAGE

Anna, Elin och jag hade myspyspicknick med foto-sejour. Här är valda delar av det hela.

image341

   

 Söta!  

 Och Anna kan redigera.

Puss och godnatt //Sofia

Kommentarer
Postat av: elin

man blir upplivad av litenfotarsidan, du är så bra. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback