Att göra själ för sitt namn

I Egypten spenderade vi en dag med att snorkla i Röda havet. Det var helt underbart - 27-gradigt ljusblått vatten, färggranna fiskar och solning på däck. Men en sak var ju mindre kul. Mina simfötter. De där gulgröna.
Fucking hälften så små som de andra, men de var de enda som satt fast på mina fötter.

image639

Och en sak är ju iallafall säker, jag gör själ för mitt bloggnamn; Liten-fotar.blogg.se ...

image640

Hmpf. (Och nej, jag har inte str 31 i vanliga fall.)

//Sofia



Kommentarer
Postat av: juz

hallå världens roligaste grej hände mig i morse när jag åt frukost! din klasskompis stina var med i ring P1 !!!! kändis!!

Postat av: Sofia

Wooooooooow. P1, det är grejer det.

2007-11-17 @ 15:40:14
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback