Borta bra, men hemma bäst

Jag tror på det där gamla uttrycket. Det var underbart i Egypten - sol å bad å kultur, men regniga lilla Sverige är ju något särskilt. Och har framförallt alla människor jag vill vara med hos sig.

Ja-a. Bilder, resebeskrivningar (och vanliga underbara blogginlägg) kommer. Jag har sjukt mycket jag vill skriva om!
 
Fatta bloggabstinensen när man upplever en massa nya, annorlunda, spännande, hemska saker och inte får skriva av sig på en vecka. Jag vill skriva om egyptiska tempel, slöjor, raggningstekniker (eller teknik kanske är väl smickrande..), omskärelse, ökenlandskap, korallrevssnorkling och hemkommande.
 
Men inte nu. Nu vill jag vara med den jag saknade mest under resan. Usch. Nästa gång följer du med.

Vi ses! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Robiin

ahah säga aldrig aast du saknar gamgaj dammiggaw scerive :P ea dumt o onödigrt närA man kan hare sknöt o bar a i utamlandos

2007-11-10 @ 04:06:27
Postat av: Daw

HAHAHAHAH robin! är du typ full? XD

väldigt najs att du är hemma nu =)

2007-11-10 @ 20:05:14
Postat av: Sofia

David: AHAHAH, jag håller med!

Robin: Det är ju rätt kul att du känner för att kommentera min blogg klockan 04.06 en fredagskväll på fyllan...

Postat av: erika

HAHA älska robins fylleinlägg! han skrev ett lite skumt inlägg på vår blogg också runt fyratiden. hahaha!

2007-11-12 @ 20:27:05
URL: http://dynamiskatrion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback