I huvudet på Sofia

"Jag skulle ju kunna åka hem och räkna lite matte. Åh, och jag borde verkligen hem och skriva på engelskan som skulle varit inne i tisdags. Ofta solen gick ned 15.24 igår! Okej, koncentrera dig - framtidsplaner! Så. Engelskan, prio ett. Hm, blogga kunde ju vara en idé också. Nej...planera. Matten, prio två. Det blir bra.

 Puh, det känns mycket bättre att strukturera upp saker och ting. Nu har jag skolarbetet under kontroll. Fast det var ju väldigt skönt här i sängen... Vad sägs om att stanna här hela dagen? Sofia - NEJ, betyyyg.

Men ÄH. Skit i skolan. Heja sängen."

Man lever bara en gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha :P kommer du hit o leker med mig imorron?

2007-11-15 @ 23:27:32
Postat av: gunnel

hahah, i huvudet på john malkovich xDxD

2007-11-16 @ 13:07:49
Postat av: Sofia

Anna: Vem vill inte leka med dig?! Såklart.
Gunnel: Drog du den parallellen alldeles själv? ;)Ahhh, kommer du ihåg när vi såg den? Fan vad rädda vi var! Aw. Vi var söta på den tiden.

Postat av: gunnel

hahahah, vi var så jäävla schööna :D:D hahah.. det var livet det. aww..ibland längtar man tillbaka.

2007-11-18 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback