Konsert!

Idag har jag tillverkat en tre decimeter stor vingmutter i kartong och aluminiumfolie.



Vill du veta vad denna plötsliga kreativitet ska tjäna till? Kom till:

MUSIKENS HUS (Uppsala konsert och kongress, som nördiga kommunsnubbar anser att det ska heta)
Den 23:e Oktober kl 19.00 (dvs. på tisdag)
Stora scenen
Musikskolans melodifestival

Där kommer du även få uppleva 8 nyskrivna låtar som framförs av min eminenta kör Devisa, ett antal barnkörer och solister. Jag själv kommer att hoppa runt och göra klappramsor i världens fulaste gulprickiga kjol, vara läskig paparazzi och sjunga ett kort solo förutom att stå i kören, förstås. Det kommer bli askul och världens stämning - det rymms 1100 pers i stora salen på Musikens Hus (känns jättebra att hoppa runt i barnsliga kjolar inför så mycket publik - men vad gör man inte för musiken?)

Det finns ca 200 biljetter kvar - så skynda på!

Biljetter här eller på själva Musikens Hus.

Välkommen! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Daw

mm najs! jag ska gå!

2007-10-19 @ 17:08:53
Postat av: Sofia

mm najs att du ska det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback