Learning by peeping

"... Inte för hårdhänt, inte för löst ... Som du märker gör du nog bäst i att helt enkelt pröva på, känna efter och vara lyhörd. Ett bra knep är att observera lite diskret hur han runkar sig själv (om du får chansen) - då vet du vad han tycker känns bäst, han har ju övat praktiskt taget hela livet!"

- Veckorevyns sexexpert på frågan om hur man runkar av en omskuren kille (nr. 21, sid 66, 2007)

Ursäkta, men hur observerar man "lite diskret" hur någon runkar av sig själv?! 

"Är..är det okej om jag tittar på? Ja..? Jag sätter mig här borta, då... Jaha, sätt igång!"

Observera mera! //Sofia


PS. Det är säkert inte lätt att vara sexexpert, och jag tvivlar inte på dennas kompetens, men just det här var ju en obetalbar kommentar... DS.

Kommentarer
Postat av: gunnel

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH xD jag skulle känna mig fett värdelös om han valde att runka av sig själv i stället för att ha sex med mig.. och SÄRSKILT om jag var närvarande så jag kunde titta på samtidigt! herre gud.. hahahah

2007-10-03 @ 21:14:04
Postat av: Daw

"han har ju övat praktiskt taget hela livet!"
Haha när tror experten att man börjar egentligen?

2007-10-03 @ 22:36:38
Postat av: Sofia

G: Jomen, ellerhur! Fett skumt.
D: Jadu, David, det vet du nog bättre än mig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback