Lite strypsex, någon?

Hemma hos Lisa lyssnar vi på AQUA, klistrar in rosa piprensare i böcker som ska skickas till USA och diskuterar Erikas tyskakunskaper medan jag demonstrerar varför jag inte gick dansklass. Vi kommer fram till att detta bekräftar alla fördomar om vad tjejer gör när de träffas, att det är illa att jag ska dansa på scen inför 1100 pers om två veckor och att Erika kan tre ord på tyska. Dessa är bumsen, entdrosslen och lederhosen, det vill säga knulla, avlägsna strypningen och läderbyxor. Hon skulle klara sig finfint i Tyskland tror jag... åtminstone i vissa, ehm... mindre belevade kretsar.

image579

Naaajs. //Sofia


Kommentarer
Postat av: Anna

haahah klockrent med tyskan..

2007-10-13 @ 17:29:18
Postat av: erika

tur att jag är så grymt språkbegåvad!!
kanske borde ta en sväng till tyskland och prova mina skills.

Postat av: Sofia

Anna: Tyska har en förmåga att bli det...
Erika:(creepy voice) Yeees. I'd like a thorough report when you get back........

2007-10-15 @ 00:21:42
URL: http://litenfotar.blogg.se
Postat av: gunnel

nää, det värsta är när man kommer på sig själva med att sitta och fixa håret, testa kläder, massera vartandra och prata sex.. det är jättetjejigt :S

2007-10-16 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback