Om 9 timmar...

"Okej. Andas, ANDAS. Detkommergåbradetkommergåbradetkom... AH, NU SKA JAG UT PÅ SCEN. Hjälp!"

Just nu är jag faktiskt inte nervös alls. Det gick bra på genrepet igår och dessutom kommer jag ju ha stöd av ett antal barnkörer. Så det är lungt... eh.. typ...

Men om jag ska va ärlig så uppväger fördelarna. Det är så sjukt kul att stå på scen! Som kör, solist och, otroligt nog, dansare. Fast jag kan inte förstå att jag just skrev det där sista. (JAG KAN INTE DANSA. ALLS.)

Och ja, när livet inte längre är Musikskolans Melodifestival, det vill säga imorgon, ska jag börja blogga bra igen. Men just nu kan jag inte koncentrera mig...

Ah! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

ha en underbar dag =)
det kommer gà bra tror jag

Postat av: Anna

lycka till älskling!

2007-10-23 @ 16:33:46
Postat av: Anonym

det gick ju jättebra! anna och jag var som sagt såå avundsjuka..

2007-10-23 @ 22:36:59
Postat av: Hannah

haha oj. det var jag som skrev den förra kommentaren. puss!

2007-10-23 @ 22:37:29
Postat av: Daw

Du var feting najsast ju!

2007-10-23 @ 23:02:15
Postat av: Sofia

Ihh, tack!

2007-10-25 @ 20:22:42
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback