Det här är inte bra.

Jag har inte räknat ett enda mattetal den här veckan. Och då har vi ändå ett sjukt tempo på C-kursen, genomgångar två tredjedelar av lektionerna och läxor som om man gjorde dem skulle ta två timmar att göra. Förstår ni hur efter jag ligger?

Jag har inte lyssnat på ett enda ord av vad fysikläraren sagt den här veckan. Håller vi fortfarande på med sträcka-tid-diagram?

Jag har inte läst en enda sida i the Picture of Dorian Gray den här veckan. Sa Lars att vi skulle läst tillochmad kapitel fem till på tisdag?

Jag har överhuvudtaget inte varit i närheten av att börja på filmanalysen av Vansinningt förälskad den här veckan. Den ska in i morgon. Jag som brukar ta minst tre dagar på min att färdigställa uppsatslikannde saker. hur ska detta gå?

 Inte för att vi egentligen pluggade på Balder, men skillnaden är att man inte behövde göra det heller. Nu måste man faktiskt göra vissa läxor för att få bra betyg. Bläääh, vem uppfann hemläxor?!

Och vet ni vad det värsta av allt är? Att jag sitter här och bloggar om  hur mycket jag borde göra istället för att göra det.

Dessutom tycker min mamma att jag ser ut som en knarkare.

Alldeles strax kommer dock Lisa (Usch vilket fult ord strax är, egentligen. Alldeles snart låter mycket bättre, rätt gulligt på något sätt, även om det inte är korrekt.) och vi ska jobba på vår filmanalys. Hon har faktiskt inte heller börjat. Men vaddå, vi har ju halva dagen och hela natten på oss.

Ingen panik, där, alltså. //Sofia

Kommentarer
Postat av: gunnel

välkommem till min värld..

2007-09-16 @ 15:44:16
Postat av: Daw

vad menar du? det har ju räknats jättemycket matte!

2007-09-16 @ 16:31:03
Postat av: L

jag är mycket nöjd med våra prestationer idag. vi var mycket flitiga.

2007-09-16 @ 21:46:01
Postat av: Sofia

Gunnel: Meh,. din lilla sam:are vad har du att beklaga dig över..? (puss)
David: Ja, vi är ju fett bra på att bara koncentrera oss på matten på mattelektionerna... Lisa: Jag kunde inte sagt det bättre själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback