Jag har sovit.

10 timmar.

ÅHHHHH SÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT!



Det känns som det är första gången sen sommarlovet jag sover ordentligt! (Och det skadar ju inte att jag missar Lars today heller...) Ihh! Nu känns livet och allt galet bra igen!

 

Jaaaa! //Sofia

PS. Nej, det är inte jag som tagit stalkerbilder på sovande män. Skulle aldrig falla mig in att göra nått så busigt... Haha, men ärligt så är det faktiskt inte jag - jag är tillochmed med på en bild. Fast det förstås inte så lätt att se, jag ser mest ut som en liten korv där bredvid David (i jätteläskig frisyr)... DS.

Kommentarer
Postat av: Daw

yatta!! ofta det var david på bilden där nere förresten!?

2007-09-11 @ 22:54:56
Postat av: L

haha jag tycker att vi är söta korvar i mitten ;D

2007-09-12 @ 21:49:29
Postat av: Sofia

JA älskaH korv! Och sömn... (Wää, jag har inte skrivit klart min labrapport än!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback