Love is in the air!

Det här är det lustigaste jag varit med om på länge.

I helgen, så skaffar:
¤ Maggie pojkvän
¤ Lisa pojkvän
¤ Jag pojkvän

What are the odds, liksom?!

Och Erika har ju förstås sin Gabbi. Men ofta alla i vårt lilla gäng får pojkvän SAMTIDIGT. Det är ju bara helt sjukt! Helt sjukt bra, för att vara exakt.


image541


Den sammanlagda halten adrenalin och endorfiner som åker runt hos oss måste vara rekordhög! Liksom antalet fåniga småleenden, bortglömda måltider och sömnlösa nätter. Haha, nykärheten är helt enkelt på topp!



Och det är så otroligt fint gjort av den lilla gubben bland molnen att inte glömma bort mig den här gången. Ihh! //Sofia

Kommentarer
Postat av: juz

näej? men oj! vilka är de lyckliga?

Postat av: Anna

ååh sött,

2007-09-19 @ 23:25:20
Postat av: gunnel

tihi, det är så fint. jag lever på er glädje :)

2007-09-20 @ 09:00:08
Postat av: Sofia

J: De lyckliga? Jo, de är verkligen ett gäng lyckliga pojkar! Tänk att lyckas fånga oss, liksom ;)
A och G: Ni är världens bästa!!! Jag kan inte ens börja säga hur mycket jag älskar er.

2007-09-21 @ 20:23:47
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback