Lycko-paus

Ni vet när man känner sig sådär tom?


image556

Inte ledsen egentligen, men inte heller särskilt livsglad. Sådär så att gråmulet icke-väder känns väldigt rätt.


Så känner jag mig idag. Och i ärlighetens namn tror jag att det beror på att jag behöver en liten adrenalin- och endorfinpaus. Det är fan ansträngande att sväva på moln hela dagarna.

Så idag tar jag en lycko-paus. Imorgon kväll lär det väl ändå börjas igen. Och det gör mig inget alls, om jag ska vara ärlig, ännu en gång...

Som Dalai Lama säger :

"The purpose of our lives is to be happy."

 

//Sofia


Kommentarer
Postat av: L

Jag tycker att det låter skönt med en paus. Det måste ju finnas lite sämre stunder för att man ska kunna uppskatta de bra riktigt ordentligt!

2007-09-28 @ 13:37:13
Postat av: gunnel

du är så söt :) lyssnarde du på min deppskiva..?

2007-09-28 @ 18:29:45
Postat av: Sofia

L: Jamen precis min filosofi!!
Gunnel: Nejmen det glömde jag! Det ska jag tänka på nästa gång jag vill pausa ;) Och du är sötare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback