The sky is not the limit, I know, 'cause I feel higher today!

Jag kapitulerar.

Det är ändå ingen idé att kämpa emot. Om nu livet har bestämt sig för att hända just nu så får jag väl helt enkelt gå med på det.

Jag är så jäkla glad! Den himelske administratören har visserlien miskakylerat den tid allt som ska hända tar, men har ändå ovanligt trevliga nycker för sig just nu, måste jag säga. Visserliger råder fortfarande tredje världskrig här hemma och min biologiuppsats kan ju gå och ta sig på något mycket oanständigt ställe, men allt känns lite underbart ändå. Och då har jag ändå sovit fem timmar sammanlagt på två dyngn nu... (som synes på bilden från igår.)

 

Tänk om jag har drömt alltihop? Det känns trots allt lite för bra för att vara sant.
 
//Sofia

Kommentarer
Postat av: gunnel

tja.. jag kan inte annat än säga grattis! :))

2007-09-13 @ 12:16:38
Postat av: elin

du ar sa sot sofia! och jag ar glad for din skull!

Postat av: Sofia

G: Ihh. :D
Elin: Du är också söt! Det är synd att du inte är här, bara.

2007-09-16 @ 14:41:04
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback