Tips!

House - 21.00 på 4:an, varje tisdag

Sköönaste serien. Man måste bara älska den mannen.

Jag ska skriva nått (JA; NÅTT, D.) substasiellt någon dag, jag lovar, men nu ska jag bada. Åh, jag älskar att bada! Bara sjunka ner i det varma vattnet, låta det omsluta hela ens kropp och bara njuta... Jag tror att jag skulle trivas som romare. Tänk att få bada varje morgon! Eller romersk man iallafall, sköta hushåll och inte få röra sig ute som man vill är inte riktigt min grej.

Fler bad och knäppisdoktorer åt folket! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Daw

ojoj nått... jag vill ha ett större badkar så det kan omsluta hela min kropp precis som för dig!

2007-09-19 @ 16:20:00
Postat av: David K

Jag har samma problem david, antingen är knäna över vattnet eller så är bröstet det, och HOUSE ÄGER!

2007-09-19 @ 19:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback