Det är kul att blogga.

Och viktigt.

Men tyvärr förhåller det sig så att jag förutom att vara en bloggande människa även råkar vara en social, sjungande, studerande, sömnberoende och solälskande människa, som ibland sätter vänner, pojkvän, kör, prov, sömn och promenader framför bloggen.

Jag lovar att återkomma. Imorgon eller om en vecka - när jag har något jag vill, måste eller behöver skriva om. Och jag lovar att jag kommer få en ny period då jag skriver tankeväckande inlägg varje dag - men (som Aragorn säger i Konungens Återkomst när de står in för sin sista strid) it is not this day!

För tillfället innehåller mitt liv nämligen alldeles för många fina vänner, soliga eftermiddagar och jobbiga uppsatser för att ett heltidsbloggnade ska bli av. Vilket ju egentligen känns rätt bra.

Jag tror att man har ett större behov av ett utrymme som detta för att uttrycka sig i perioder av sitt liv då man mår dåligt, eller bara har en massa överskottsenergi. Och eftersom inget av detta är fallet just nu så är jag något frånvarande. But times will change - be sure.

Godnattpussar och dylikt! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Kurre

låter bra, men snälla använd inga citat från lord of the rings. Det förstör känslan (inte för att vara negativ på något sätt och vis, många tycker om bloggen(jag är inkluderad))

2008-04-18 @ 17:47:42
Postat av: Anna

fika me mig ngn dag :D
eller cykla till skolan tillsammans på freda kanske? puss

2008-04-20 @ 23:47:25
Postat av: Sofia

Kurre: Haha. Du är skön. Och jag tar det som en komplimang att känslan här i bloggen är så viktig för aig att du måste kommentera när något stör den... :D

Anna: Ja! Och ooups, det är visst fredag idag... Men nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback