Mycket konstiga drömmar

Jag har varit sjukt trött och stressad denna vecka. Och jag misstänker att mitt undermedvetna har snappat upp det.


De senaste tre dagarna har jag nämligen drömt ovanligt spårade (och hemska) drömmar. Visserligen brukar mina drömmar utspela sig på Venus eller typ innehålla huvudbyten. Vi brukade ha väldigt kul åt det på Balder, eftersom Elins drömmar stod i rätt stor kontrast till mina. De handlade nästan alltid om att hon drack Cola Light eller köpte en tröja som kliade.

Och nu, veckans skörd av konstigheter;
Tolka dessa drömmar om du kan.

Tisdag: Jag drömde att jag födde två dödfödda barn. Det var en rätt påträngande dröm, jag vet att jag kände hur jag pressade ut ett litet huvud mellan mina ben. Barnen var jättesmå och såg precis ut som dockor, och det var inte så hemskt som man kan tro, eftersom "det bara var en övning", som barnmorskan sa.

Onsdag: Jag drömde att jag fick ALS. Mina armar blev bara svagare och svagare. Dessutom hamnade jag snart på ett sjunkande Titanic, och var tvungen att paddla iväg på en höbal.

Torsdag: Jag drömde att jag och David var syskon. Det var skitäckligt. Dessutom hade jag (och David) en storasyster som såg precis ut som mig (jag har ingen storasyster på riktigt), fast längre. Och David hade sex med henne. Analsex.


Måhända är det dags att varva ner.

Dröm sött! //Sofia



Kommentarer
Postat av: Daw

Jaaa! Analsex!

2008-04-06 @ 09:55:53
Postat av: gunnel

hahahahahhahahahah xD fan vad jag gillar dina drömmar. analsex??! tittade du på? hahaha, lilla gumman

2008-04-07 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback