Intresseklubben antecknar...

... alla USA:s hittillsvarande presidenter har varit blåögda

... endast 60% av dina tår har två stycken gångjärnsleder

...jag bloggade mycket bättre innan en viss, dum, pojke kom och stal all min tid



Jag sörjer min tid som varje-dags-bloggare, som hade ett nytt, bra uppslag varje dag. Men efter sportlovet får det vara slut på denna era av hafsigt två-gånger-i-veckan-bloggande. Inte för att jag kommer att uppnå min forna glans v.9, men jag har iallafall bestämt mig för att bli en hängiven varannan-dags-bloggare då.

Jag menar; hellre ett riktigt bra inlägg varannan dag, än ett halvtaskigt varje dag. (För att inte tala om den senaste tidens "ett halvtaskigt varannan dag". Hua.)

En framtid att se fram emot. Liksom sportlovet och den stundande artonårsdagen på torsdag!

Framåt för framtiden! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Förvånande med ögonfärgen måste jag säga..nu vet jag vad jag ska kolla upp inför valet:)

Postat av: Anna

Låter fint!

2008-02-11 @ 23:21:01
Postat av: Daw

Vem är denna ondskefulla man som inte låter dig blogga?

2008-02-13 @ 07:44:11
Postat av: Sofia

Lovisa: Jag misstänker att Obama inte har blå ögon...
Anna: Med smygstart idag.
David: Jag tror att han börjar på D, och slutar på -avid. Men jag är inte säker.

2008-02-13 @ 21:10:56
URL: http://litenfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback